Pinterest
Facebook
Google+
Youtube
Blogger
Twitter
Tweet

Minden, ami elektronika, szakértőtől

Termékkategóriák

A WEBÁRUHÁZBAN ÉRVÉNYES SZÁLLÍTÁSI DÍJTÉTELEK, ÉS ÁRUÁTVÉTELI MÓDOK

1: ÁRUÁTVÉTEL

A: KISZÁLLÍTÁS FUTÁRSZOLGÁLAT SEGÍTSÉGÉVEL AZ ÖN ÁLTAL MEGADOTT CÍMRE:

A megrendelt termékeket ezen esetben a GLS  futárszolgálat kézbesíti Önnek egy megadott címre, ami lehet az Ön lakhelye, vagy akár munkahelye is. A terméket nem muszáj Önnek átvennie vagy kifizetnie, a megrendeléskor megadhat helyettes átvevőt is (pl. családtag, munkahely esetén munkatárs, portaszolgálat, stb.)

A szállítási díjak megtekintéséhez kérem görgessen lejjebb! ↓

Tipp: Kérem ügyeljen a kézbesítési címnél a pontos adatok megadására, hogy  a futár könnyen megtalálja Önt, pl. emelet/ajtó, kapucsengő, munkahely esetén cégnév, stb.

B: SZEMÉLYES ÁTVÉTEL TELEPHELYÜNKÖN

Amennyiben a megrendelésnél a személyes átvételt választotta, a terméket előre egyeztetett időpontban átveheti telephelyünkön. Kollégánk felkeresi Önt telefonon, és egyeztet Önnel az átvétel lehetséges idejéről, amit rugalmasan kezelünk. Telephelyünkön kizárólag készpénzes kifizetési lehetőség adott, bankkártyával nem tudja az áru ellenértékét rendezni.

Az áruátvétel helye: 2030 Érd Gergely utca 17/A

Segítség a  megközelítéshez, térképadatok: ITT

Áruátvétel:  Hétfőtől - péntekig 10-16 óra között előzetes egyeztetéssel.


 

2. KISZÁLLÍTÁSI DÍJAK MEGRENDELÉS ESETÉN:

KISZÁLLÍTÁS FUTÁRSZOLGÁLATTAL UTÁNVÉTES KIFIZETÉSSEL:

a. 1350Ft küldeményenként, a csomagban lévő áruk mennyiségétől függetlenül..

b. Nehéz küldemények esetén, pl. nagy méretű nehéz hangszórók vagy hangfalak, a kiszállítási díj 1750Ft, a különbözetet pedig utólag számítjuk fel a számla kiállításánál. A 400Ft különbözetet csak nehéz nagy súlyú áruknál számítjuk fel.

A GLS futár kiszállítja az Ön által megadott címre a megrendelését, Ön pedig a vásárlás teljes összegét a helyszínen a futárnak fizeti ki készpénzben.

Kifejezetten nehéz küldemények (10-20kg felett), vagy egyéb speciális szállítást igénylő termékek esetén a kiszállítási díj minimálisan változhat, ez esetben kollégánk előzetes egyeztetés céljából megkeresi Önt a megrendelése után telefonon.

Az átvétel zavartalan lezajlása érdekében a kiszállítás több kényelmi szolgáltatást is tartalmaz, amik az árban benne vannak, ezek megtekintéséhez kérem görgessen lejjebb a "csomagkézbesítési szolgáltatások" menüpontba. ↓

KISZÁLLÍTÁS FUTÁRSZOLGÁLATTAL ELŐRE UTALÁSOS KIFIZETÉS ESETÉN:

1000Ft küldeményenként

A GLS futár kiszállítja az Ön által megadott címre a megrendelését, és átadja Önnek. A helyszínen csak át kell vennie küldeményét, mivel a kifizetés már előzőleg megtörtént. Az átvétel zavartalan lezajlása érdekében a kiszállítás több kényelmi szolgáltatást is tartalmaz, amik az árban benne vannak, ezek megtekintéséhez kérem görgessen lejjebb a "csomagkézbesítési szolgáltatások" menüpontba. ↓


 

CSOMAGKÉZBESÍTÉSI SZOLGÁLTATÁSOK:

- Az útbaindítás napján e-mail formájában minden esetben tájékoztatást kap a küldemény kézbesítésének tényéről, így biztosan tudhatja, hogy a következő munkanapon megérkezik a küldeménye

- A GLS rendszeréből két értesítő levelet kap, az első e-mail tartalmazza az Ön egyedi csomagszámát, és az ott található linkre kattintva online követheti küldeménye útját.

- A második értesítő mail tartalmazza a kiszállítás lehetséges időintervallumát, illetve az Ön futárjának telefonszámát, amin keresztül kapcsolatba léphet vele a zavartalan áruátvétel megkönnyítése érdekében.

- Sikertelen kézbesítés esetén a futár értesítést hagy papír formájában a kézbesítési helyen, valamint egy e-mail szolgáltatás segítségével a GLS értesíti Önt a sikertelen kiszállítás tényéről, valamint az ismételt kiszálítás idejéről.

- Amennyiben a kiszállítás ismét sikertelen, a futár telefonon keresi meg Önt, és így próbál meg új időpontot egyeztetni Önnel.

Tipp: Adjon meg olyan kiszállítási címet, ahol a  küldeményt biztosan át tudják venni, lehet ez akár családtag, szomszéd is, de ez esetben ezt előre jelölje meg a megrendelésnél. A futár mindig csak egy címre viszi ki a csomagot, így kérem ne adjon meg több alternatív címet a kiszállításhoz, mert a  futárnak nincs módjában egymás után több címre is ellátogatni.


 

Miért ajánljuk Önnek a futárral történő kiszállítást?

  • Az aznap feladott terméket garantáltan másnap kézbe veheti az Ön által kért címen.
  • Otthonában, munkahelyén kényelmesen veheti át az árut, nincs utazás, utazási költség, és nem kerül idejébe.
  • Bármilyen címre kérheti a kiszállítást, ami gépjárművel megközelíthető, és térképről behatárolható, ez teljesen eltérő lehet a számlázási címtől, munkahelyére, cége telephelyére is kiszállíthatjuk a megrendelt árut. Kérje a kiszállítást olyan címre, ahol napközben ha lehet, valaki mindig elérhető, aki átveszi a küldeményt.
  • Az átvevő személye tetszőleges lehet, az Ön által a megrendelőlapon megadott személynek kézbesítjük a megrendelést, lehet az akár munkatárs, szomszéd, vagy rokon is. Az átvevő személyét a megrendelőlapon külön megadott szállítási címben kell rögzítenie.


Miben különbözik a két kifizetési mód?

A banki utalás menete, előnyei, hátrányai:

A banki utalásnál a vevő megrendeli a webáruházban az árut, és az árucikkek árát, és a postaköltséget egy összegben (ami a megrendelőlapon található végösszeg értelemszerűen), a termékek elküldése előtt átutalja az eladó cég bankszámlájára, vagy közvetlenül befizeti a cég számlájára egy Raiffeisen bankfiókban, ez esetben a befizetett összeg azonnal jóváírásra kerül az eladó számláján. A munkaidőben történő átutalás másnap, a munkaidőn kívüli (banktól függ, kb. 16.30 után hétköznap, és a teljes hétvége) pedig a következő munkanapon kerül az eladó számláján jóváírásra. Amikor ez megtörtént, az eladó elküldi a terméket a vevőnek, akinek ekkor azt már csak át kell venni a futártól, mivel előre minden költséget kifizetett.
  Előnyök: A szállítási költségek kedvezőbbek, illetve a vevő olyan helyre is kérheti utána az árut, ahol egyébként nem tudnák készpénzben kifizetni (pl. munkahelyi porta, kollégiumi porta, stb.). Kényelmesen, otthoni számítógépünkről fizethetünk online átutalással.
  Hátrányok: Amíg a vételár nem érkezik be a számlára, addig nem történik meg a termék postára adása. Ez egy-két nappal késleltetheti az azonnal szállítható termékek postára adását.
  A termék postára adásának gyorsítása: Online utalásunkról minden bank tud adni egy gépünkre rögzíthető fájlt, amit az eladó mail címére elküldve meggyorsíthatjuk a folyamatot, mivel ezzel igazolhatjuk a fizetésünket még azelőtt, mielőtt ez az összeg jóváírásra kerül. Természetesen az eladó csak a bank által kiadott online bizonylatot, vagy az utalás tényét rögzítő képernyőfotót fogad el, minden más igazolási mód (pl. szöveg bemásolás, olvashatatlan kép), nem elfogadható.
Ha az igazolást elküldi az eladónak, terméke akár aznap postára kerülhet.

Az utánvételes fizetés menete, előnyei, hátrányai:

Ez a legegyszerűbb kifizetési mód, a vevő megrendeli a terméket, az eladó pedig úgy szállíttatja le azt, hogy a vevő a futárnak a termék átvételekor fizeti ki a végösszeget készpénzben. Ha a futár nem találja otthon a címzettet, értesítőt hagy, és a terméket megpróbálja másnap még egyszer kikézbesíteni.
  Előnyök: Egyszerű fizetési mód, a vevő csak akkor fizet, ha már a terméket a kezében tartja.
  Hátrányok: Az előre utalásnál drágább, mivel a szállítmáníozó cég a pénz mozgatásáért különdíjat számít fel, amit a vásárláskor a szállítást drágábbá teszi, kis összegeknél, és  súlynál ez akár kétszeres szállítási díj is lehet. Nem lehet ezt a szállítási módot olyan helyre kérni, ahol a készpénzfizetés akadályozva van valamilyen okból.

Megjegyzés:

Cégünk a futárcég hibájából eredő bármilyen hibás teljesítésért semmilyen anyagi vagy jogi felelősséget nem vállal! Egyéb kérdésekben kérem tanulmányozza át a weboldalunkon megtalálható ÁSZF ide illő kitételeit.

További cikkek, amik felkelthetik az érdeklődését (katt a feliratokra):

A szállítási cím helyes megadása, szállítási problémák megelőzése.
Mit tegyünk, és tehetünk, ha küldeményünk nem érkezett meg?